UMUMTA’LIM MAKTABLARI UCHUN
Amaliy ish topshiriqlari
I variant
I topshiriq.Word dasturida quyidagi mantiqiy sxemani chizing va uni yeching. «?» belgi o‘rniga kerakli qiymatlarni qo‘ying:
II topshiriq.(A \/B) \/(ùB) /\ (ùC) mantigiy ifodaga mos rostlik jadvalini tuzing va uni Word dasturida chizing.
III topshiriq.Paint dasturida quyidagi rasmni (naqshni) hosil qiling:
IV topshiriq. x ning -6;1;…;57 qiymatlarida y1=8,5x-5, y2=48+x , funksiyalarni hisoblab, y1 va y2 funksiyalarning grafiklarni hosil qiling.
V topshiriq. Excel dasturida С1:D6 yacheykalarga uch xonali sonlarni kiriting. B2 yacheykada berilgan sonlardan eng kattasining birinchi va ikkinchi raqamlarining ko‘paytmasini aniqlang.
ДЛЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛ
Задания для практической работы
1 вариант
1 задание. В программе Word начертить следующую логическую схему и решить её (вместо знаков «?» вставить нужные значения):
2 Задание.
Составьте таблицу истинности, соответствующую логическому выражению
(A \/B) \/(ùB) /\ (ùC) и начертить её в программе Word.
3 задание.В программе Paint создать следующий рисунок (фрагмент узора):
4 задание. Вычислите функции, y1=8,5x-5, y2=48+x , при значениях x-6;1;…;57 и постройте графики значений функций y1 и y2.
5 задание. В программе Excel введите трехзначные числа в ячейки С1:D6 и в ячейке B2 определите произведение первой и второй цифр наибольшего из чисел.