Informatika fanidan bilimlar bellashuvi uchun amaliy ish na’munasi

Fan olimpiadasi Iqtisod fanidan masalalar
16.11.2017
Biologiya 6-sinf online test
17.11.2017
Show all

Informatika fanidan bilimlar bellashuvi uchun amaliy ish na’munasi

UMUMTA’LIM  MAKTABLARI  UCHUN
Amaliy ish topshiriqlari
I variant

I topshiriq.Word dasturida quyidagi mantiqiy sxemani chizing va uni yeching. «?»  belgi o‘rniga kerakli qiymatlarni qo‘ying:

II topshiriq.(A \/B) \/(ùB) /\ (ùC) mantigiy ifodaga mos rostlik jadvalini tuzing va uni Word dasturida chizing.

III topshiriq.Paint dasturida quyidagi rasmni (naqshni) hosil qiling:

IV topshiriq. x ning -6;1;…;57 qiymatlarida  y1=8,5x-5,   y2=48+x ,  funksiyalarni hisoblab, y1 va y2 funksiyalarning grafiklarni hosil qiling.

V topshiriq. Excel dasturida С1:D6 yacheykalarga uch xonali sonlarni kiriting. B2 yacheykada berilgan sonlardan eng kattasining birinchi va ikkinchi raqamlarining ko‘paytmasini aniqlang.

 

 


 

ДЛЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛ

Задания для практической работы

1 вариант

1 задание. В программе Word начертить следующую логическую схему и решить её (вместо знаков «?» вставить нужные значения):

2 Задание.

Составьте таблицу истинности, соответствующую логическому выражению

(A \/B) \/(ùB) /\ (ùC) и начертить её в программе Word.

3 задание.В программе Paint создать следующий рисунок (фрагмент узора):

4 задание. Вычислите функции, y1=8,5x-5,   y2=48+x ,   при значениях x-6;1;…;57 и постройте графики значений функций y1 и y2.

5 задание. В программе Excel введите трехзначные числа в ячейки С1:D6 и в ячейке B2 определите произведение первой и второй цифр наибольшего из чисел.


 

 

uz_UZUzbek