Ta’limiy: o’quvchilarning DTS bo’yicha bilim, ko’nikma, va malakasini aniqlash, masalalar yechimini topish va ularning yechimlarini taqqoslashga doir misol va masalalar yechishni o’rgatish, bir xil sonlarini ko’paytirishni qo’shish bilan almashtirish va sonlarni bir –biriga ko’paytira olish ,karra jadvalini yod olish ko’nikmasini shakillantirish, noma’lum bo’linuvchini topishga doir tenglamalarni yechish va 1va 0 ga ko’paytirishni o’rgatish ko’nikmasini shakllantirish. Tarbiyaviy: o’quvchilarni tartib-intizomga, o’zgalarni hurmat qilish, tabiatni sevishni o’rgatish, vatanparvarlik ruhida tarbiyalash. Rivojlantiruvchi: bilimli,zukko hamda mehnatsevar bo’lishga, erkin va mustaqil fikrlashga undash. O’quvchini mantiqiy fikrlashga o’rgatishga, masala va misol yechish ko’nikmasini shakllantirish va yechimini taqqoslashga o’rgatish. Dars uslubi: savol-javob, test yechish, misollar yechish, topshiriqli misollarni bajarish, test va tarqatmali kartochkalardan foydalanish. Dars jihozi: kompyuter, slaydlar, test, kartochkalar, harakatli ko’rgazmalar. Dars turi: Yangi bilim beruvchi, mustahkamlovchi, misollar yechish, noan’anaviy.