Sana: ____________
Sinf: 7-B
Fan: Algebra
2-Mavzu: 5 va 6-sinflarda o‘tilganlarni takrorlash
Darsning texnologik xaritasi
1. Maqsad va vazifalar Ta’limiy maqsad: 5 va 6 –sinflarda o‘tilgan mavzularni yodga olish va mustahkamlash
Tarbiyaviy maqsad: O‘z ajdodlari bilan faxrlanish tuyg‘ularini shakllantirish
Rivojlantiruvchi maqsad: O‘quvchilarda ijodiy fikrlash, o‘z fikrini erkin bayon eta olish qobilyatini shakllantirish
2. O‘quv jarayonini
amalga
oshirish texnologiyasi Dars turi: yangi tushuncha, bilimlarni shakllantiruvchi
Dars usuli: “Aqliy hujum”, “Kichik guruhlarda ishlash”, “Xotira mashqi”
Dars jihozi: darslik, tarqatma materiallar, mavzuga oid ko‘rgazmali vositalar
Nazorat turi: Og‘zaki, savol-javob, muhokama, kuzatish, test
Baholash: Rag‘batlantirish, 5 ballik tizim asosida
3. Kutiladigan natijalar O‘quvchilar quyi sinflarda olgan ma’lumotlarini takrorlab mustahkamlash. Mavzuning dars jarayonida ta’limning ilg‘or usullari vositasida barcha o‘quvchilar tomonidan o‘zlashtirishiga erishadi. O‘quvchi faolligini oshiradi. O‘quvchilarda algebra faniga nisbatan qiziqish uyg‘otadi.
4. Kelgusidagi rejalar O‘qituvchi: Pedagogik texnologiyalarni o‘zlashtirish va darsga tadbiq etish takomillashirish, o‘z ustida pedagogik mahoratni oshirish.
O‘quvchi: Mavzu yuzasidan beriladigan topshiriq ustida mustaqil ishlashni o‘rganadi. O‘z fikrini ravon bayon etadi. Yangi mavzuga oid qo‘shimcha materiallar topishga harakat qiladi.
5. Uyga vazifa 16-va 17-misollar
Dars bosqichlari
T/r Bosqichlari Mazmuni Vaqti
1 Tashkiliy qism Salomlashish. O‘quvchilarni darsga tayyorgarligi.
Sinfda psixologik muhit yaratish. 3 daqiqa
2 O‘tilgan mavzuni so‘rash va mustahkamlash
O‘tilgan mavzu yuzasidan savol-javob, o‘tilgan mavzuni mustahkamlash hamda uyga vazifani tekshirish 5 daqiqa
3 Yangi mavzu bayoni Yangi mavzuning mazmunini tushuntirish. O‘quvchilarda yangi mavzuga nisbatan bilim, ko‘nikma va malaka hosil qilish. 34 daqiqa
4. O‘quvchilarni baholash va uyga vazifa berish, darsni yakunlash. Baholarni e’lon qilish,uyga vazifani tushuntirish. O‘quvchilar bilan xayrlashish. 3 daqiqa
Darsning borishi:
I. Tashkiliy qism:
a) Salomlashish va davomatni aniqlash b) Psixologik iqlim yaratish
d) Sinf o‘quvchilarini kichik guruhlarga ajratib olish.
II. O‘tilgan mavzuni mustahkamlash:
1. Tenglama deb nimaga aytiladi? 2. Amallar bajarish tartibini ayting.
3. Natural sonlar to‘lamidagi eng kichik son?