Sana: ___________
Sinf: 7-B
Fan: Algebra
5-Mavzu: Algebraik ifodalar
Darsning texnologik xaritasi
1. Maqsad va vazifalar | Ta’limiy maqsad: Algebraik ifoda va uning qiymati haqida ma’lumot berish. Tarbiyaviy maqsad: O‘quvchilarni yangi bilimlarni egallashga va yangilik yaratishga bo‘lgan qiziqishlarini rivojlantirish. Rivojlantiruvchi maqsad: Yangilikka intilish xususiyatlarini rivojlantirish |
2. O‘quv jarayonini amalga oshirish texnologiyasi | Dars turi: yangi tushuncha, bilimlarni shakllantiruvchi
Dars usuli: “Aqliy hujum” , “Kichik guruhlarda ishlash”, “Xotira mashqi” Dars jihozi: darslik, tarqatma materiallar, mavzuga oid ko‘rgazmali vositalar Nazorat turi: Og‘zaki, savol-javob, muhokama, kuzatish, test Baholash: Rag‘batlantirish, 5 ballik tizim asosida |
3. Kutiladigan natijalar | O‘quvchilar algebraik kasrlar , algebraik kasrlarning qiymatini hisoblash hamda kasrlar ustida amalla bajarish malakalari shakllanadi. |
4. Kelgusidagi rejalar | O‘qituvchi: Pedagogik texnologiyalarni o‘zlashtirish va darsga tadbiq etish takomillashirish, o‘z ustida pedagogik mahoratni oshirish.O‘quvchi: Mavzu yuzasidan beriladigan topshiriq ustida mustaqil ishlashni o‘rganadi. O‘z fikrini ravon bayon etadi. Yangi mavzuga oid qo‘shimcha materiallar topishga harakat qiladi. |
5. Uyga vazifa | 16-17-misol |
Dars bosqichlari
T/r | Bosqichlari | Mazmuni | Vaqti |
1 | Tashkiliy qism | Salomlashish. O‘quvchilarni darsga tayyorgarligi.Sinfda psixologik muhit yaratish. | 2 daqiqa |
2 | O‘tilgan mavzuni so‘rash va mustahkamlash | O‘tilgan mavzu yuzasidan savol-javob, o‘tilgan mavzuni mustahkamlash hamda uyga vazifani tekshirish | 6 daqiqa |
3 | Yangi mavzu bayoni | Yangi mavzuning mazmunini tushuntirish. O‘quvchilarda yangi mavzuga nisbatan bilim, ko‘nikma va malaka hosil qilish. | 10 daqiqa |
4 | Yangi mavzuni mustahkamlash | O‘quvchilarni egallagan bilim, ko‘nikma va malakalari savol-javob orqali aniqlanadi. | 23 daqiqa |
5. | O‘quvchilarni baholash va uyga vazifa berish, darsni yakunlash. | Baholarni e’lon qilish,uyga vazifani tushuntirish. O‘quvchilar bilan xayrlashish. | 4 daqiqa |