Fan: Matematika
Sinf: 1
Mavzu: 20 dan 29 gacha bo`lgan sonlar (1-3-misol-masala)
Darsning maqsadi:
a) ta’limiy: o‘quvchilarga 20 dan 29 gacha bo‘lgan sonlar haqida bilim berish, ikki xonali sonlar haqidagi bilimlarini boyitish;
b) tarbiyaviy: tabiatni sevishga, uning go`zalligini asrashga chaqirish;
d) rivojlantiruvchi: olingan bilim, ko‘nikma va malakalarini kundalik hayotda foydalanish.
Dars turi: O`quvchilarning bilim, ko`nikma, malakalarini rivojlantiruvchi
Dars metodi: guruhda ishlash metodi, “Kollaj” metodi, ta`limiy o`yinlar.
Dars jihozi: guruh nomlari yozilgan tablichkalar, “Kollaj» uchun tayyorlangan plakat, guruhlar uchun turli rasmli topshiriqlar, multimediali ilovalar
Dasrning texnologik xaritasi.
T/r | Darsning borish bosqichlari | Darsda foydalaniladigan metodlar | Vaqti |
1 | Tashkiliy qism | Kayfiyat, kirish suhbati.
Guruhlarga bo`lish |
5 daqiqa |
2 | O‘tilgan mavzuni so‘rash, uy vazifasini tekshirish. | “Do`stingga pand berma” , “Bizdan savol-sizdan javob” o`yinlari,
“Kollaj” metodi |
12 daqiqa |
3 | Yangi mavzu bayoni.
Darslik bilan iashlash |
Ko`rgazmalilik, “Hamma bir-biriga o`rgatadi” metodi | 15 daqiqa |
4 | Yangi mavzuni mustahkamlash | “Charxpalak” metodi | 6 daqiqa |
5 | Baholash va rag‘batlantirish. | Ballarni e`lon qilish. Taqdirlash. | 3 daqiqa |
6 | Uyga vazifa berish. | Tushuntirish, topshiriq berish. | 2 daqiqa |
Darsning borishi: